#28 - Recruitmentdata met geweten: cookies, privacy en eerlijk meten

[00:00.7]
Welkom bij de recruiter aan het woord. Mijn naam is Joris Verhoeven. In deze podcast voer ik inspirerende gesprekken en deel mijn inzichten over het mooiste vak dat er is. Recruitment. Blijf luisteren en ontdek hoe jij het verschil kunt maken.

[00:20.2]
Nou meneer, welkom. Werkzaam bij Get Notice sinds een paar maanden volgens mij. Ja, sinds begin dit jaar. Maar daar al wel heel veel verschillende klantcases.

[00:38.5]
Ik heb echt daar mijn weg ontdekt. We komen erop terug hoe die weg er precies uitziet. Ik vind het nogal erg leuk dat jij hier bent als genomineerde van de meest invloedrijke recruiter 2025 in de categorie recruitment markteer.

[00:55.1]
En daar gaan we het vandaag over hebben. Maar voordat wij daarop ingaan. Wie is René Drummen? Kun jij je kort voorstellen? Ik ben René en ik heb vanochtend nagekeken op mijn LinkedIn. Ik zit al twaalf jaar in het online marketing en dan recruitment deal.

[01:15.4]
Twaalf jaar geleden was dat echt wel iets nieuws, moest ik steeds uitleggen. Ja, ik ben online marketeer, maar ik hou me alleen maar bezig met het recruitment deel. Tegenwoordig is dat veel gangbaarder. Recruitment is marketing he?

[01:34.2]
Ja, zeker voor high volume recruitment heb je dit nodig en als grotere organisatie Wil je dat ook begrijpen en dan moet je dicht op die bal zitten.

[01:53.2]
Dus dan heb je zo'n specialist nodig. En bij Get Noticed mag ik aan hele mooie dataprojecten werken voor diverse klanten. Dus daar gaan we het ook denk ik zo over hebben.

[02:09.9]
Zeker, nou ik vind het misschien ook wel een mooie brug. Want je hebt al twee keer aangewezen dat je al mooie projecten hebt mogen uitvoeren. Kun jij eens een campagne of een project noemen waarmee jij echt invloed hebt gemaakt?

[02:26.0]
En hoe dat er dan uitzag?

[02:31.7]
Ik heb voor KPN, dus voor het Corporate Recruitment Team, die zoeken ook een lastige toegroep, dus IT-ers en data-analysten.

[02:48.9]
En die zijn bezig met hele grote employer brand campagnes. Nou, daar zit echt wel best wel wat media achter, diverse mediakanalen.

[03:05.1]
Dat doe jij niet, dat employer branding stuk. Nee, dat doe ik niet, maar ze hebben mij wel gevraagd van nou, ja, we zijn dat allemaal, hebben we dat beetje ingezet. Alleen we willen de impact beter inzichtelijk maken.

[03:25.4]
En waar kunnen we nou Aan welke knoppen kunnen we sturen? En ja, dat heb ik dus met een partner van ons, hebben dat de afgelopen drie maanden, hebben we daar eigenlijk de drie werelden hebben samengebracht, waarbij wereld één is eigenlijk Je hebt bijvoorbeeld een campagne op YouTube, een echte awareness campagne, waar je een mooie video laat zien die je heel gericht uitzet.

[04:04.2]
Daar krijg je zoveel impressies uit en vervolgens Wil je zien, oké, hoeveel mensen klikken dan door en komen in je Google Analytics omgeving. Dat is eigenlijk Wereld 2. En dan als laatste Wereld 3.

[04:22.5]
Dat is binnen recruitment. Natuurlijk het ATS. En daar kunnen ze de kwaliteit van het verkeer ook inzichtelijk maken. En bij KPN hebben we dus deze drie datastreams, als het ware, bij elkaar gebracht.

[04:40.7]
En ook daar de juiste filters heb ik echt ontdekt. Een leuk voorbeeld is bijvoorbeeld terug naar de YouTube campagne. Ja, de Wereld 1. Dus in de Wereld 1 hebben ze...

[05:01.1]
Heel veel impressies, echt miljoenen impressies. Maar ja, wat is nou een impressie? Dat iemand je advertentie gezien heeft. Voorbij ziet komen. Of voorbij ziet komen. Nou, en dan duik je er even wat dieper in. En dan blijkt er ook een parameter te zijn die heet actieve impressies.

[05:20.0]
Oké. En die actieve impressies, die is eigenlijk als iemand je advertentie tenminste drie seconden heeft gezien. Oh ja, meer dan voorbijkomen. Meer dan voorbijkomen. En dan blijkt, als je dan naar het resultaat gaat kijken, van de honderd mensen door maar vijfenvijftig zo'n actieve impressie hebben gehad.

[05:47.0]
En dan weten ze dus eigenlijk ja, we hebben wel, die video is uitgeleverd, alleen die bezoeker heeft zo snel doorgescrolld dat hij hem feitelijk niet heeft waangenomen. Dus daarmee kunnen ze ook weer terug naar het mediabureau En wij willen dat echt verbeterd hebben.

[06:10.8]
En wij willen meer naar die actieve impressie kijken dan naar de... De impressie, wat je bij employer branding vaak ziet. Van ja, het is moeilijk om sollicitaties te meten, maar wel zoveel impressies.

[06:27.0]
Maar zelfs die impressie, dat zegt dus niet altijd alles. En dat is een mooi inzicht. Dus ja, daar gaan ze al direct in januari nu met de campagne mee aan de slag. En wat hebben ze dan gedaan met dat concrete voorbeeld dat er 55 van de 100 actieve impressies zijn in plaats van een impressie?

[06:49.5]
Wat kun je daarmee met dat gegeven? Binnen YouTube kun je dus bepaalde advertentievarianten activeren. En met die advertentievarianten, die houden in dat ze meer worden gezien, dus een hogere actieve impressie dan andere varianten.

[07:16.7]
Dus daarmee kun je de niet zo actieve varianten, dus de YouTube shorts, die kun je dan uitsluiten. En daarmee maak je je campagne Ja, actiever.

[07:33.0]
En dus waardevoller. En waardevoller. Want het is leuk dat je zoveel duizenden impressies, maar ja, als je dan bijna de helft verliest, dat is toch jammer. Ja, ja. En dan, wat doe je daar dan mee? Want ga je dan automatisch van wereld 1 naar wereld 2?

[07:48.6]
Ja, dus wereld 2, dat is dan, en daar komen we zo denk ik ook nog met de ethiek verhaal. Dan kom je dus, in de webdata van oké, dan hebben we een aantal bezoekers die klikken door.

[08:06.6]
Wat zijn dan die actieve impressies? Nou nee, de actieve impressie wil alleen maar zeggen dat jij hem drie seconden hebt gezien. Oké. Dan heb je nog niet geklikt. Oké, zodra je klikt dan kom je in wereld 2. Ja, dan kom je in wereld 2 en met wereld 2 dan...

[08:25.8]
Dan heb je dus de site bezocht. Maar dat wil nog niet zeggen dat je ook de vacature hebt gezien. Of dat je op die sollicitatieknop hebt geklikt. En al helemaal nog niet of je je cv hebt geüpload. En het formulier hebt ingevuld.

[08:43.4]
Dus dan ga je daar naar kijken. Hoe verhoudt zich dat dan per kanaal? Waar blijven ze dan? Ja, waar blijven ze dan? Ik heb die stappen eerst inzichtelijk gemaakt voor KPN. Ze kunnen nu die tussenstap tot...

[09:02.9]
tot het solliciteren ook meten. Ze zien hoeveel mensen pacatuurs bekijken, hoeveel mensen op de sollicitatieknop klikken en hoeveel mensen daar dan weer van hun cv uploaden en helemaal ook echt solliciteren.

[09:20.4]
En is dat dan wereld drie? Zijn dat dan die kwalitatieve... Ja, dan komen we in wereld drie. Daar komt iemand dus die dan echt alles cv heeft geüpload. De ideale sollicitant, zeg maar.

[09:35.5]
De ideale sollicitant, maar dat kan ook iemand zijn die wel heel graag wil, maar helemaal niet is gekwalificeerd. Past of... Ja. Vroeger waren dat kandidaten die soms zelfs een taart opstuurden.

[09:51.5]
En dan moet je toch zeggen van nou, helaas. Sorry. Maar dan komt de recruiter in beeld, want die gaat eigenlijk het selectiewerk doen. En die beslist dus van nou, is die kandidaat voldoende oké om uit te nodigen voor een interview?

[10:11.0]
En als die dan een interview dan, nou en dat gaat goed, van kan ik die een aanbod doen? En van die mensen die dan aan het aanbod krijgen, hoeveel mensen? Ja, starten daadwerkelijk. En dat bepaalt dan het kwalitatieve stuk?

[10:30.0]
Ja, dat bepaalt het hele kwalitatieve stuk, dus tot aan die higher. En wat in deze rij van die drie werelden, noem eens één ding waarvan jij zegt van dat aan die knop heb ik gedraaid of die filter heb ik aangezet.

[10:48.0]
Nou, dat zit hem net in die bovenste wereld. Met dat YouTube, die actieve impressies. Met die actieve impressies, dat had Dat had KPN zelf niet ontdekt en ze waren eigenlijk ook een beetje aan het zoeken naar van hoe kunnen we nou dat verkeer goed beoordelen?

[11:17.6]
Want het is heel erg awareness, employer branding, maar ja, we hebben eigenlijk iets nodig om dat beter te beoordelen. Dus daar waren ze heel blij mee. Ja, in die wereld 2 ook die tussenstapjes.

[11:34.1]
Want die tussenstapjes die hebben vervolgens heb ik ook gekoppeld aan de diverse marketing kanalen. Dus ook binnen Facebook en LinkedIn krijgen ze die signalen mee en daarmee kan Meta en LinkedIn kunnen dan weer Ja, betere gelijkwaardige mensen op profielen zoeken, waardoor...

[12:02.2]
de campagne als geheel beter wordt. Als je namelijk alleen maar op die sollicitatie event afgaat, dan zijn je bakjes wat te klein. Maar als je ook mensen meeneemt die een vacature bekijken en ook mensen die op de vacature knop klikken, daarmee wordt je Campagne dus efficiënter.

[12:28.1]
Meta en LinkedIn kunnen vergelijkbare bezoekers ook vinden. Zeker sinds de nieuwe wetgeving.

[12:45.1]
Binnen meta hebben ze nu strenge richtlijnen over employer ads. Dus je mag niet meer als werkgever zomaar op leeftijd targeten. Je mag niet meer op andere kenmerken.

[13:04.2]
Dus je bent heel erg afhankelijk van Ja, de informatie die jij kunt geven op basis van, ja dan komen een beetje technisch verhaal, maar op basis van je pixels of het retargeting verhaal. Als je dus eerdere bezoekers hebt die al iets gedaan hebben en weer terugkomen op je site.

[13:25.5]
Dus ja, dat wordt alleen nog maar. Een meer technisch verhaal dan dat het vroeger kon je op postcoden niveau... Ja, dat klopt. Dat heb ik ook wel heel bijzonder gevonden. Dat het überhaupt nog zo lang kon, zeg maar. Ja. Nou, dat is misschien ook wel een mooi bruggetje over...

[13:47.6]
Dan komen we op het ethische stuk. Mag ik nog heel eventjes terug naar het ethische gaan? En je hebt dan geschetst die drie werelden waar jij dan ook als... Ik noemde jou straks ook al aan technisch marketeren. Je hebt de creatieve dingen die het employer branding stuk helemaal invullen geven en het verhaal laten zien, zeg maar.

[14:07.8]
En jij zit onder water en achter de schermen zet jij filters op, draai je aan knoppen. Uiteindelijk in die trechter beneden kwalitatief zo goed mogelijk kandidaten te krijgen. Dan zit daar die recruiter, die vangt ze op en die gaat ermee aan de slag. En die kan uiteindelijk zeggen van, van de sollicitanten zijn er zoveel op gesprek gegaan en zijn er zoveel gestart.

[14:27.8]
Dus die maakt duidelijk wat jouw acties voor het start hebben opgeleverd. En die heb ik wel steeds nodig. Ja, dat snap ik. Want die recruiter die spreekt ook de echte mens. En ik zie alleen maar de datapunten.

[14:45.1]
En soms heb ik ook gewoon kwalitatieve input nodig. Daar ben ik wel blij om hoor, dat die mens toch ook wel belangrijk blijft. Maar heeft de recruiter ook met jou gedeeld wat nou precies bij hen, of precies niet, maar wat het voor KPN heeft opgeleverd dat jij die filters hebt opgezet en die knoppen aan die knop gedraaid?

[15:10.0]
Dit dashboard is, as we speak, vorige week helemaal opgelegd. Het staat nu. Dus eigenlijk is het nu, ze beginnen in januari weer met hun nieuwe employment campagne. En dan gaan ze het verschil ervaren.

[15:28.8]
En we hebben nu wat historische data. En daar kun je dan iets mee? Ja, die kunnen we daardoor heen halen. Maar ze zijn al heel blij met de basis inzichten, als het ware. En die ATS inzichten, ja, dat is het volgende spel.

[15:47.0]
Oké, dus je hebt het klaargezet, zeg maar. En nu is het aan de recruiter om te kijken in welke bakjes mensen komen gevallen. Of dat het juiste bakje is. Nou, hartstikke goed. Leuk. En jij wilde de brug maken naar het ethische?

[16:03.5]
Ja. Ja, want we hebben dus die wereld 1, dat is het platform aan zich en daarop mag je bepaalde dingen als werkgever. Daar hebben we het net over gehad. Maar eigenlijk in die wereld 2, dus de online data en veel partijen gebruiken dan Google Analytics.

[16:26.2]
om daar hun rapportages op te halen. Daar zit nog iets tussen en dat heet de cookiebanner. En dat is vaak een vergeten iets en ook een saai iets.

[16:41.5]
Van ja, cookiebanner, ja, ik moet dat doen. Maar ja, dan kunnen we dat even snel behandelen en dan door naar de leuke dingen. En wie wil dan snel behandeld worden? Nou, in het algemeen.

[16:58.4]
Je wil als marketeer zie je die cookiebanner toen die werd geïntroduceerd als iets vervelends. Ik wil bezig zijn met mijn campagne en niet met een... Een banal die mensen ook niet fijn vinden.

[17:16.8]
Maar waar toch veel mensen op toestaan drukken. Ja, waar mensen op toestaan. Maar dan is het wel interessant voor de markteer toch? Ja, en zo, ik kom van Just Eat Take Away, een moederbedrijf achter thuis bezorgd.

[17:33.1]
En ja, zij hebben ontzettend veel data, maar ze moeten dat wel op een verantwoorde manier ophalen. En dus privacy is voor hun heel belangrijk.

[17:49.2]
En ik zat daar ook in een soort privacy ambassadors team en daardoor heb ik ook... Die wereld van het privacy-denken en het privacy-by-design heb ik goed leren kennen. En die heb ik bijvoorbeeld ook weer...

[18:07.8]
Dat is een mooi voorbeeld voor de ANWB. Die hebben ook een werkenbij-website. Daar heb ik de cookie banner volgens de laatste richtlijnen aangepast. Dan zie je dus dat die knop van accepteren en niet accepteren heeft dezelfde kleur gekregen.

[18:29.6]
Dan zie je dus dat ze minder data krijgen dan voorheen, voor die wijziging. Heel veel van die banners, daar is de accepteerknop, heeft dan net een ander kleurtje, waardoor je sneller daar op wordt getriggerd.

[18:47.6]
Maar dat is niet volgens de richtlijnen. Dus dat is eigenlijk niet ethisch? Ja, dus als we bij het ethische onderwerp dan... Ja, je moet privacy by design heet dat en daarin...

[19:05.8]
Dat zegt eigenlijk dat je een bezoeker niet zomaar mag verleiden... ...tot een keuze die ze misschien niet zouden willen maken. Kun je hem heel eventjes aan Jip en Janneke aan de luisteraar vertellen... ...wat is nou precies zo'n koekiebannen?

[19:21.9]
Want daar komen ze iedere dag honderd tegen, zeg maar. Ik heb altijd in het verleden op accepteren gedrukt, anders kom ik niet op die website. Dat denken heel veel mensen en zeker mensen die gaan solliciteren. Een cookiebanner, wat die eigenlijk doet, die zorgt ervoor dat je binnen Of er wordt van alles bijgehouden over bezoekers op hun site.

[19:57.8]
En ook doorgegeven aan de medianetwerken. Denk aan LinkedIn of Meta. Om maar een betere campagne te bouwen. Maar als bezoeker ben je daar eigenlijk helemaal niet zo van bewust, terwijl die cookiebanner Die geeft een bezoeker de macht om te zeggen nou, ik wil dat mijn data alleen voor deze toepassingen wordt gebruikt.

[20:30.5]
Dus alleen functioneel bijvoorbeeld. Dat de website gewoon draait. Maar ja, of dat je het oké vindt dat Meta jouw data ook krijgt. Dus het is...

[20:49.7]
Je moet de klant met zo'n cookiebanner, vaak ziet hij er vrij simpel uit, maar daarachter hangt een heel systeem die precies een bezoeker laat zien in welke categorie er wordt gemeten.

[21:06.5]
Dus wordt er inderdaad door Meta of LinkedIn gemeten? En wat houdt die bij? Dat zou je als bezoeker kunnen zien. Kun je zien. Maar vrijwel niemand klikt daarop. Er was ook een grapje van een ander bedrijf.

[21:25.1]
Dat had een privacy statement gemaakt. En die had in de privacy statement geschreven. Degene die dit leest, die krijgt een fles wijn. Stuur een e-mail naar dit adres. Geweldig. En na vijf maanden krijgen ze de eerste e-mail.

[21:41.1]
Dat is wel leuk om het op die manier te zien. Ja, maar als je dat dus goed wilt doen. Ja, heel veel bedrijven, zeker grote organisaties, die willen dit gewoon goed, precies hebben beschreven.

[22:03.9]
En een cookiebanner, daar zit dus een heel systeem achter dat precies bijhoudt, oké, als ik op jouw site kom, dan heeft René op dit moment deze toestemming gegeven, zodat jij ook aan de wettelijke eis voldoet, dat jij die toestemming hebt opgehaald.

[22:28.6]
En daarmee voldoen jij juridisch aan het verhaal. En ja, ook ethisch. Plus de kandidatenervaring. Ja, je verliest wat data als bedrijf.

[22:44.8]
Maar er zijn voldoende mensen die alsnog op die accepteer knop drukken. En daar kun je toch ook wel Ja, je analyses opdraaien. En kan het ook niet zo zijn dat het ook wat kwalitatievere data wordt?

[23:01.5]
Ja, want wat ik in het algemeen zie, is dat mensen die willen solliciteren, die zijn ook eerder geneigd om zo'n cookiebanner te accepteren.

[23:17.7]
Omdat die denken, ja dan... Dan heb je misschien meer kans of zo. Maar die zijn ook al in de mood voor het afgeven van hun cv, wat ook persoonsdata is.

[23:35.3]
Dus ja, dat kan ik ook wel begrijpen. Ja, maar uiteindelijk ga je meer naar de actieve impressies dan naar impressies. Ja, juist. Dan ben je helemaal terug naar wereld 1, zeg maar. Ja, en dat was ook het mooie, want in dat project voor KPN hebben we dus ook die cookiebanner consent data, zoals dat dan heet, die hebben we op dagniveau helemaal bijgehouden.

[24:06.9]
Zij kunnen dus hun dashboard, kunnen zij met een consent correctie knopje, kunnen zij weer aanpassen dat die wereld 1 op wereld 2 beter aansluit. Omdat je dus een deel mis je van die data.

[24:25.4]
Maar we weten dus welk deel op niet accepteren klikt. Mag dat zomaar, dat je weet wie het niet accepteert? Nou, nee, je weet de aantallen. Oh, de aantallen, oké. Ja, dus je weet niet wie. Ik wou zeggen, want dan zou het wel natuurlijk de alfomkeerwereld zijn.

[24:42.8]
Nee, maar je mag wel gewoon hertellen. Ja, dat snap ik. En dat kun je dan als percentage aangeven. Maar je weet niet of het Pietje is of Klaasje. Nee, nee.

[24:58.9]
Gelukkig maar toch. Ja, maar dat is een goede vraag. Iedereen heeft heel veel recruitment, dus op het moment dat ze aan recruitment marketing denken, dan denken ze aan campagnes. En dan de visuele campagnes.

[25:17.9]
We voeren zelf ook veel visuele campagnes uit, maar we hebben ook een marketeer die de kennis heeft zoals jij die hebt. Misschien een iets andere vorm in ieder geval. Zij kan ons ook wijzer maken als het gaat om data en wegen die mensen bewandelen en welke knoppen we wel of niet aan moeten zetten.

[25:36.2]
Maar wat adviseer jij nou als technisch marketeer, een recruiter of nou corporate recruiter of bureau recruiter of wat voor recruiter dan ook. Wat adviseer jij diegene als het gaat om het technische stuk van recruitment marketing?

[25:51.5]
Nou stap 1 is van Je begint met dat je überhaupt je datapunten weet. Wat wil je weten en zien?

[26:11.0]
Want als je dat namelijk achteraf pas bedenkt, ik wil ook nog weten wat die knop doet. Dan heb je dus al maandenlang data opgebouwd over drie punten, maar je wilde eigenlijk over vijf punten. nemen die voorbereiding echt wel goed de tijd.

[26:30.1]
Ja, dat is een hele goeie. Veel de caruthers zijn ook best ongeduldig. Ja, van zet het morgen op en graag snel een campagne. Liefst morgen ook live. Wat dan ook veel wordt vergeten en dat is ook gewoon niet het allerleukste werk, maar die meetparameters die je aan zo'n campagne kunt hangen, UTM trackers, die geven eigenlijk de campagne data door op de diverse niveaus.

[27:06.8]
Dus daarmee maak je als het ware Ja, diverse bakjes. Waardoor je in die online data... ...heb je veel meer zicht op wat gebeurt er... ...als ik deze campagne doe op dit platform.

[27:23.9]
En ik gebruik deze advertentievariant. Maar dan moet je dat wel van tevoren... Van tevoren, dus ook in die voorbereiding? Ja. Ook die parameters? Ja, dus die parameters, dat is even... Doorbijten, zou ik bijna zeggen.

[27:42.2]
Ik heb laatst voor... Bos Calis een heel UTM schema ontwikkeld. Die hadden 125 verschillende UTM parameters. En die kunnen ze vervolgens wel weer in hun ATS terugbrengen.

[28:01.1]
En daarmee kunnen ze dus tot op detailniveau, kunnen ze zien wat hun campagne heeft gedaan en welke divisie daar heeft bijgedragen. Oké, dus het begint met die goede voorbereidingen en dan die parameters en wat nog meer.

[28:17.2]
En dan, wat is dan... Ja, nou dan zet... Dus ja, je kunt wel wat minder targeting toepassen, maar kijk wel goed op een platform.

[28:33.3]
Wat kan ik nog wel gebruiken? Heb ik bijvoorbeeld retargeting data? Gebruikt die? Heb ik... heb ik informatie van mijn softconversie, dus hoeveel mensen bekijken mijn vacatures, gebruik die.

[28:53.7]
Gebruik die in je metacampagne, zodat toch ook die targeting gerichter kan en je als het ware meta of een ander netwerk meer info geeft van nou deze doelgroep die doet de juiste dingen op mijn site en die wil ik eigenlijk meer hebben.

[29:20.0]
En wat doen ze dan? En dat ga je dan weer gebruiken voor? Ja, dus dan heb je je voorbereiding gedaan waarin je die parameters, die punten op je site hebt bepaald. Je hebt je je UTM campagne parameters goed afgestemd.

[29:40.2]
En dan ga je dus op het platform die parameter of de Die datapunten, pixels heet dat dan, die ga je dan weer inzetten om je campagne zo gericht mogelijk te doen.

[29:58.1]
Meta is een grote platform, LinkedIn ook. Daar heb je dan weer allerlei verschillende advertentievarianten in. Daar kun je ook heel gericht mee spelen. Als je die voorbereiding nou weer...

[30:15.3]
op orde hebt en die parameters juist hebt ingesteld. Ja, dus binnen meta kun je bijvoorbeeld zeggen ik wil alleen op Instagram een campagne doen of ik wil alleen op Facebook. Daarmee is de verwachting ook dat je mogelijk een iets andere doelgroep bereikt dan Dan als je het gecombineerd doet, want dan geef je meta eigenlijk iedereen de mogelijkheid.

[30:47.7]
Dan ben je met haren aan het spelen. Het grappige is dat heel veel recruiters ook, wat ik net zei, met recruitment marketing aan campagnes denken, maar dit is echt de basis. Hier begint het mee. Op het moment dat je dit niet op orde hebt, kun je nog zo'n goede campagne draaien, maar daar ga je geen invloed mee uitoefenen.

[31:08.5]
Dus als het gaat om de meest invloedrijke recruitment marketer, Haal eerst die data op en bereid het goed voor. Ja, eerst het saaiere stuk, als het ware, en dan het mooie visuele stuk. Het schijnen.

[31:24.9]
Leuk, heel leuk. Ik vond het heel interessant. Ik ben zelf ook meer van dat voorkantstuk, dus van het zichtbare stuk. Ik begin steeds meer te snappen. Ik vond het leuk dat jij het is op deze manier. Ik heb het uitgekeerd met die werelden, dat maakt het ook wel heel visueel.

[31:42.1]
En ja, ik wens jou veel succes met alle mooie projecten die je bij Get Noticed gaat doen. En voor alle mooie klanten. Ja, dankjewel. Nou ja, nogmaals, ik praat ook graag met jou verder dat we iets meer tijd nemen om nog dieper in bepaalde dingen te gaan. Ja, het ging al heel snel. En in ieder geval heel erg bedankt voor jouw komst en veel succes met alle mooie dingen die je doet.

[32:02.4]
Ja, graag gedaan. Dankjewel, leuk. Heb jij een vraag over het proces? Of wil je gewoon insparren over het mooiste vak dat er is? Neem dan gerust contact op met Joris via zijn site jorisbeverhoeven.nl.

[32:18.6]
Let op de B naar Joris.

Makers en gasten

person
Host
Joris Verhoeven
Host van de podcast 'Recruiter aan het Woord' en auteur van het boek 'Recruiter aan het Roer
person
Producent
Peter van Dijk
Co-founder podcastvoorbedrijven.nl & MKB Helden. Founder Bureau of Sound
person
Gast
René Drummen
Global recruitment marketeer | privacy advisor | ex Justeattakeaway.com
#28 - Recruitmentdata met geweten: cookies, privacy en eerlijk meten
Uitgezonden door